«Өзін-өзі тану» пәнінің оқу кабинетін безендіру пәндік кабинеттер жұмысының мазмұны, оларды безендіру мен жабдықтауға қойылатын жалпы әдістемелік нұсқаулар негізінде жүзеге асырылады. «Өзін-өзі тану» пәніне арналған кабинеттің болуы және оның жабдықталуы «Өзін-өзі тану» пәні бойынша оқу-танымдық әрекетті ұйымдастырудың сапасы мен нәтижелілігіне айтарлықтай әсер етеді.
«Өзін-өзі тану» пәнінің оқу кабинеті – жалпы рухани-адамгершілік білім беруді, атап айтқанда пәннің бағдарламасын іске асырудың құралы болып табылатын, сонымен қатар білім беру жүйесінің сабақтарды ұйымдастыруға қолайлы да ыңғайлы жағдайларды қамтамасыз ететін оқу-тәрбиелік бөлімшесі. Бұл жағдайлар:
· оқу материалын эмоционалдық-құндылық қабылдауды қалыптастыруға;
· тұлғааралық позитивтік қарым-қатынасты қалыптастыруға;
· ойлау әрекетін белсендіруге;
· оқу сабақтарының дәстүрлі емес түрлерін ұйымдастыруға;
· оқытудың мульти-аудио-бейнеқұралдарын, жабдықтарды және дидактикалық материалдарды кешенді пайдалануға мүмкіндік береді.
Өзін-өзі тану оқу кабинетіне қойылатын жалпы талаптар
· Сабақ жүргізілетін ортаға балалармен қатар мұғалімдердің де жұмысқа қабілеті мен эмоционалдық
көңіл күйін көтеретін эстетиканың, көркем дизайнның элементтерін енгізу арқылықолайлы психологиялық қалыпты жағдай жасау.
· Гүлдермен бөлме өсімдіктерінің болуы.
· Терезелерде перде немесе жалюздердің, еденде кілем немесе паластың болуы.
· Кабинетті эргономикалық, физиологиялық, санитарлық-гигиеналық, эстетикалық, психологиялық және педагогикалық талаптарға сәйкес келетін жиһазбен жабдықтау.
· Кабинетті оқытудың мульти-аудио-бейнеқұралдарымен, оқу-анықтамалық әдебиеттермен және қажетті құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету.
· Мектепкедейінгі ұйымдар мен бастауыш мектепте сабақтар үшін балалар ойыншықтарының болуы.
1. Өзін-өзі тану кабинетіне қойылатын санитарлық-гигиеналықжәне эстетикалық талаптар
Өзін-өзі тану кабинеті:
· көлемі 36 шаршы метрден кем болмай және 10-15оқушы емін-еркін сыятындай болуытиіс;
· кабинет 2-3 функционалдық зонаға, мұғалімнің және оқушылардың жұмыс орнына бөлінуі тиіс (белсенді жұмыс және сенімді қарым-қатынас жасау аумағы, сондай-ақ жобалық шығармашылық жұмыстарды орындау аумағы);
· заманауисанитарлық-гигиеналық нормаларға сәйкес болуы керек (жарық, жылу, желдеткіш, оқушылардың жасынасәйкес келетін жиһаз);
· нақты түстердің үйлесіміне және дизайнына (көркем безендірілуіне) сәйкес болуы тиіс.
2. Өзін-өзі тану кабинетін безендіруге қойылатын талаптар
2.1. Өзін-өзі тану кабинетін безендіру үшін мыналар болуы тиіс:
2.1.1. Рухани-адамгершілік білім беру жобасының авторы С.А.Назарбаеваның қоғамдық қызметін баяндайтын стенд;
2.1.2. Қабырғаларда – балалардың суреттері немесе туған өлке табиғатының көріністері;
2.1.3. Балалардың өзін-өзі тану сабақтарындағы іс-әрекетін бейнелейтін суреттер, туған күн иелерін құттықтаулар үшін сынып бұрышы.
2.2. Өзін-өзі тану кабинетінің қабырғаларын оқушылардың жас ерекшеліктеріне және пән бойынша
тақырыптық-оқу жоспарының бөлімдеріне сәйкес тақырыптық безендіру қажет:
2.2.1. Мектеп жасына дейінгі және мектепалды топтары үшін «Өзін-өзі тану» пәнінің мазмұны суреттерде, стенділер мен панноларда бейнеленуі тиіс;
2.2.2. Бастауыш сынып оқушылары үшін сонымен қатар балалардың шығармашылық жұмыстарын бейнелейтін паннолар және стенділер болуы керек;
2.2.3. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру контексінде ата-аналармен жұмысты көрсететін жеке стенд қажет;
2.3. Кабинетте міндетті түрде:
2.3.1. Оқушылардың жұмыс істеуі және олардың шығармашылық жұмыстарын көрсетуге арналған тақталар, флипчаткалар мен магнитұстағыштар;
2.3.2. Белсенді жұмыс аумағында 4-6 адам үшін дөңгелек немесе ұзынша келген үстелдер;
2.3.3. Мектеп жасына дейінгі балалар үшін жеңіл пластмасса орындықтар;
2.3.4. Жоғарғы сынып оқушылары мен студенттер үшін жартылай жұмсақ кеңсе орындықтары;
2.3.5. Рухани-адамгершілік білім беру бойынша кітапхана қорын, шығармашылық жұмыстарды, дидактикалық және әдістемелік материалдарды, аудио және бейнематериалдарды, кеңсе бұйымдарын сақтау үшін шкафтар немесе стеллаждар;
2.3.6. Музыка орталығы, бейнемагнитофон және бейнепроектор, компьютер, сандық фотоаппарат мүмкіндігінше болуы қажет.
2.4. Түстерді қолданғанда олардың негізінен ашық және жылы, ашық-сары, ашық – бозғылт болуын ескеру керек.
3. Өзін-өзі тану кабинетінің оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз етілуіне қойылатын талаптар
3.1. Кабинеттің оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыз етілуі үшін:
· нормативтік-құқықтық құжаттар (ҚР БжҒМ бұйрықтары, пәннің білім беру стандарты, тақырыптық жоспарлар);
· көрнекі құралдар (карталар, плакаттар, портреттер, картиналар, т.б.);
· рухани-адамгершілік білім берудің барлық деңгейлеріне арналған оқу-әдістемелік кешендер;
· сабақ өңдеулерінің папкалары;
· үлестірме дидактикалық материалдар;
· диагностиканың нәтижелері бойынша аналитикалық есептер;
· ғылыми семинарлар, конференциялар және рухани-адамгершілік білім беруді дамыту бойынша озат тәжірибе материалдары;
· бейне-және аудиокассеталар, компьютер дискілері және дискеталар;
· рухани-адамгершілік білім беру жөніндегі және әдістемелік әдебиеттің болуы және жүйеленуі тиіс.
3.2. Кабинетте сабақ өткізу үшін өзін-өзі тану кабинетін пайдалану кестесі болуы қажет:
· оқу кабинетінің жұмыс кестесі;
· жеке өткізілетін сабақтар, консультациялар, т.б. кестесі.
3.3. Төмендегі құжаттардың болуы маңызды:
· кабинеттегі жабдықтар, әдістемелік құралдар, дидактикалық материалдар т.б. көрсетілген кабинет төлқұжаты;
· кабинетте жұмыс істеу қауіпсіздігі техникасының ережелері;
· әдістемелік бірлестіктің өзін-өзі тану кабинетінің нақты оқу жылына даярлығы жөніндегі шешімдерінің хаттамалары.
4.Кабинет қызметін бағалау:
· Өзін-өзі тану кабинеті басқа пәндер кабинеттерімен бірге кабинеттер байқауына қатысады (білім беру ұйымының жоспарына сәйкес);
· Байқау нәтижелері бойынша қорытынды шығарылып, үздік кабинеттер анықталады.